25 Mayıs 2012 Cuma

Team Losi Sport Esc ''Carbon Black Edition''

Merhaba sevgili Rc sevenler. Şu aralar yeni şasem için elektronik arayışındayım ve hemen de kullanmak istediğim için eski Team Losi Mini Slider aracımın elektroniklerini bir gözden geçirmek istedim. Araç mini olduğu için servoyu ve motoru kullanamadım ancak Dsm alıcıdan ve Esc'den yararlanabildim. Fazlası ile karbon kaplama filmi aldığım için yapıştıracak yerde arıyordum aha dedim SpeedPassion GTPro'nun karbon versiyonu olursa Losi'ninde olur =) Nitekim oldu işte fotoğrafı..

Aslında TL Sport, Novak firmasının ürettiği Xrs Reversible Sport adlı esc ile aynı sadece daha hoş bir görünüme sahip (en azından benimki =D ) Özellikler..

Team Losi SPORT SPEED CONTROL SPECIFICATIONS
Input Voltage: 4-6 cells NiMH (1.2V/cell) or 2S Li-Po when used with Novak's Smart-Stop Li-Po Module (#5470)
Footprint: 1.31” x 1.10” (3.33cm x 2.79cm)
Weight: 1.27 oz. (36.0 g)
Motor Limit: 15 turns (at 6 cells)
On-Resistance: 0.0055 ohms (Fwd/Rev)
Drive Frequency: 1000 Hz
Brake Frequency: 1000 Hz
Rated Current: 40 Amps (Fwd/Rev) @ 25°C MOSFET Temp.
Braking Current: 40 Amps (Fwd/Rev) @ 25°C MOSFET Temp.
B.E.C.: 1.0 amp @ 5 VDC
Motor Connector: Bullet
Battery Connector: Tamiya
 Team Losi SPORT SPEED CONTROL FEATURES
Microprocessor-controlled
One-Touch Set-Up
Smart Braking II
Radio-Priority Circuitry
Thermal Shutdown Protection Technology
Polar-Drive Circuitry
Filed Under :

0 yorum for "Team Losi Sport Esc ''Carbon Black Edition''"

Yorum Gönder

background