29 Haziran 2013 Cumartesi

Ve Sakura D3!

Sakura D3
Uzun zaman sonra döndüm sevgili bloguma. Bu yazımda sizlere Sakura D3'ü anlatayım biraz. Öncelikle şase güzel bir setup ile fevkalade şekilde stabilleşiyor. Hobbyrc.com'da şase adına açılmış grupta çok şikayetçi olan, şaseye demediğini bırakmayan, 2.01 cs mi olurmuş diyen yüzlerce insan var. Öncelikle şunu söyleyim Cs oranı fazla değil. Hatta ve hatta ben şuanda aracımı Rwd kullanıyorum. Ancak sevgili ülkemde bu hobiyle uğraşan birçok kişi dört tekerlekten kaymayı drift yapmak sandığı için Strada gibi bir araç alsada D3'den daha stabil diyebilir ki örnekleri de var. Her neyse dönelim benim D3'üme :) Öncelikle aracı söktüm ve yeniden topladım, maket bıçağı ile bazı kalıntıları temizledim. Bir hoşuma giden tarafı ise fazla plastik kalıntısı olmamasıydı. Amaç Rwd olduğu için ön takımda şaftlar, diferansiyel ve kayışı çıkarttım. Şaftlar çıktığı için daha yüksek açılara kolaylıkla çıkabileceğim ama şuan tek sıkıntım jantlar. Jantlar 3mm offset ve bu knuckle armlara ve damperlere çarpmasına sebep oluyor. Şuan için bu kadarlık bir açı var ama bir iki parça ile daha da artacak. Peki gerek var mı? Aslında çok yok, belki biraz daha hızlanmak için güzel olabilir ama şuanda da low and slow takılabiliyorum :) Eğer bir Yokomo Dib Rs veya Ota-R31 almaya gücünüz yoksa Team Magic'i düşünmeden Sakura alın. Biliyorsunuz önceki şasem E4D'ydi ve Mf conversion kiti de almıştım. Rot kolları bile ayarlanmıyorken setup setup diye dolaşan bizlerle uyuşmayan bir şase. Ha dört teker kayıyor mu? Evet!
Benim halı zeminde kullandığım setup;
- 36 Rear Pulley.
- 18T Pinyon.
- Tamiya SuperSport / TEU104BK
- 120g öne ağırlık.
-250g arkaya ağırlık.
- Steering mod.
- Hpi T-Drift lastikler.
-Damperler kutudan çıkan yağ ile toplandı.

0 yorum for "Ve Sakura D3!"

Yorum Gönder

background