15 Temmuz 2012 Pazar

And finally Ready To Action!

    Sonunda elektronikler tamamlandı ve aksiyona hazırım! Öncelikle baktım ki şuan için sensörlü ve fırçasız sistemler benim için zor, eskiden en çok tutulan taktiklere baktım. eZrun set vardı bir tarafta ki hem gereksiz maliyet çıkartacaktı hemde istediğimi veremeyecekti. O zaman dedim ki D-like'ın bazı pilotları gibi yapar ve fırçalı bir sistem yaparım. Motor olarak efsane Tamiya Tz motor kullanmaya karar verdim ki zaten Losi Sport Carbon Ed. esc'm de vardı. Kalan eksiklerimse servo, pil ve kumanda-alıcı. Servo ve pili HobbyKing candır diyerek gayet ucuza getirttim. Kumanda ve alıcıyı ise eski Maverick aracımdan kalanı kullanayım dedim bir süre. Ve işte detaylar..
- Tamiya Tz
- TeamLosi Sport ''Carbon Edition''
-
HobbyKing HK15138
- Maverick Mtx-24
- Zippy 20C Series 5000mAh












Filed Under :

0 yorum for "And finally Ready To Action!"

Yorum Gönder

background