20 Temmuz 2012 Cuma

HPI-Honda Integra-Rally Blue

Selamlar.. Arabamız herşeyi ile bitmişti ancak kepim yoktu. Erken uyanmamı fırsat bilerek gittim Techno Model'e. O kadar fazla seçenek olmasada istediğim keplerden birisi vardı; Honda Integra! Kep ne kadar detaydan yoksun olsa da stickerları oldukça iyi, gönül istedi Light bucketde olsun ama maalesef. Boyamak için seçtiğim renk ise Rally Blue. Eve büyük bir heyecanla gidip kepi kestim ama sol tamponu az fazla kesmişim. Boya kısmıda ilk olmasına rağmen güzel geçti ama kanadı boyamayı unuttum. Boyanın son damlalarını sıktığım için de arabanın renginden az daha açık olmasına sebep oldum. Ama çıkan sonucu ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz..

 
Vee sonuç!



Filed Under :

0 yorum for "HPI-Honda Integra-Rally Blue"

Yorum Gönder

background